fbpx

Freelancer Focus, Tudor Ursente: Proiectul acesta este un exercițiu de altruism

Om cu vorbele, om cu frâiele la MVPR, om cu cărţi. Tudor Ursente scrie pentru că trebuie să respire şi respiră pentru că trebuie să scrie. Face ce-i place din postura de managing partner, dar preţuieşte freelancingul pentru libertatea propriului program şi Kind Market pentru fundamentul său altruist şi oportunitatea de a da o mână de ajutor unor brand-uri autohtone simpatice.

De cât timp ești freelancer și cum ai luat decizia?

Nu mai sunt freelancer cu adevărat de suficientă vreme, având în vedere că sunt managing partner-ul unei mici agenții de strategie de comunicare și marketing. Cu toate astea, istoria mea în marketing și comunicare începe acum un deceniu cu acest statut și continuă, după mai mulți ani, cu o scurtă reîntoarcere către freelancing-ul clasic iar motivul e foarte simplu: posibilitatea conceperii unui program propriu de lucru. Sau măcar iluzia că o fac.

Cum ai aflat de KindMarket și cum te-ai decis să te înscrii?

Internetul e o minune uneori, atunci când nu ne rățoim unii la alții și când nu împrăștiem fake news-uri în stânga și în dreapta. Cu ajutorul lui am citit prima oară despre acest proiect și cum era deja început de pandemie și cum eu decisesem deja să ofer consultanțe de comunicare (strategie, marketing, PR) gratuite start-up-urilor românești care ne contactau agenția în această situație de criză, decizia de a face asta și în cadrul unui alt proiect a fost naturală. Și rapidă.

Cum a fost colaborarea din Kind Market?

În general am întâlnit oameni foarte faini cu brand-uri super simpatice care aveau de multe ori pur și simplu nevoie de puțină ordine și coerență în comunicare. Și un plan care să includă și perioada asta complicată.

Ce i-ai spune unui antreprenor care nu este încă decis să lucreze cu un freelancer?

I-aș zice că, dincolo de a fi adeseori mai rentabil, ar putea avea parte și de mult mai multă sinceritate, pentru că un freelancer cu adevărat bun nu va pune dorința de a lua „un cont” deasupra unei analize oneste a posibilităților reale ale brand-ului cu care ar urma să colaboreze.

Trei lucruri pe care le-ai învățat din freelancing!

Educă-te non-stop (căci majoritatea domeniilor sunt într-o perpetuă schimbare ; mai ales acum), fii onest și direct și, nu în ultimul rând, dormi o oră după prânz (pentru că programul nu se va termina niciodată la ora 16.00).

O experiență / poveste notabilă dintr-o colaborare cu un client.

Pentru mine proiectul acesta a fost  și este mai mult un exercițiu de altruism, motiv pentru care cred că e mai important ca oamenii să afle poveștile anumitor brand-uri (pe care s-a întâmplat să am dreptul de a le ajuta câte puțin). Și să le descopere ulterior: The Plot, Handsome Monk, TMoves, Vivid Consulting, Salina din Oraș, Paper Monks, Teima, BS Design. Și ar mai fi câteva care urmează să se lanseze și în online.

Unde te găsim pentru viitoare colaborări?

Răspund pe Facebook și pe LinkedIn extrem de repede. Și e la fel de simplu și pe adresa de email a agenției, office@mvpr.ro (promit că nu va ajunge niciodată nimic important în spam). Iar dacă insistați, mă găsiți și în librării. Mă rog, îl găsiți pe Renert Dusout dar se întâmplă să arătăm fix la fel. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *