Ce se va întâmpla în tabără?
Cum să gestionezi un proiect creativ, de la brief la livrare.
Alain Gavriluțiu, copywriter cu 15 ani experiență, va trece cu tine prin toate procesele mentale și creative ale unui proiect pe care îl iei de la zero. Vei avea la dispoziție nouă ore în care vei afla care sunt procesele prin care poți trece cu un proiect de marketing, din punct de vedere al creației, începem cu brief-ul și identificarea nevoilor, apoi vorbim de research și poziționare în contextul pieței, apoi de creație și trasarea strategiei, storytelling, fine tuning și prezentare.
Cum să gestionezi un proiect creativ, de la brief la livrare.
Alain Gavriluțiu, copywriter cu 15 ani experiență, va trece cu tine prin toate procesele mentale și creative ale unui proiect pe care îl iei de la zero. Vei avea la dispoziție nouă ore în care vei afla care sunt procesele prin care poți trece cu un proiect de marketing, din punct de vedere al creației, începem cu brief-ul și identificarea nevoilor, apoi vorbim de research și poziționare în contextul pieței, apoi de creație și trasarea strategiei, storytelling, fine tuning și prezentare.
Cum să scrii povești în social media
Iunieta este fondatoarea evenimentelor NO.MAD Talks. Are 9 ani de experiență în comunicare, șase ani în agenții, trei ani în freelancing. A publicat în Decât o Revistă, Revista de Povestiri, Radio Guerrilla, Dilema Veche și a lansat două e-book-uri, scrie povești de mai bine de cinci după ce a participat la un curs de creative writing a lui Iulian Tănase care a ajutat-o să-și descopere pasiunea pentru scris. A coordonat comunicarea pe social media atât pentru NO.MAD Talks, cât și pentru multinaționale, hub-uri, brand-uri medicale, filme, ONG-uri și evenimente.
Cum să scrii povești în social media
Iunieta este fondatoarea evenimentelor NO.MAD Talks. Are 9 ani de experiență în comunicare, șase ani în agenții, trei ani în freelancing. A publicat în Decât o Revistă, Revista de Povestiri, Radio Guerrilla, Dilema Veche și a lansat două e-book-uri, scrie povești de mai bine de cinci după ce a participat la un curs de creative writing a lui Iulian Tănase care a ajutat-o să-și descopere pasiunea pentru scris. A coordonat comunicarea pe social media atât pentru NO.MAD Talks, cât și pentru multinaționale, hub-uri, brand-uri medicale, filme, ONG-uri și evenimente.
Cum îți pitchuiești povestea în presă, pentru a ajunge la publicul tău
Anca Spiridon, de 8 ani PR, îți va explica despre cum poate ajunge povestea ta în presa relevantă, cum să îți prezinți proiectul ca să-ți asiguri cât mai multe apariții, și cum îți construiești și menții parteneriate de durată. Vom vorbi despre sinceritate și autenticitate, despre cum îți identifici elementele diferențiatoare și despre cum intri în contact cu oamenii care vor da vestea despre tine mai departe.
Cum îți pitchuiești povestea în presă, pentru a ajunge la publicul tău
Anca Spiridon, de 8 ani PR, îți va explica despre cum poate ajunge povestea ta în presa relevantă, cum să îți prezinți proiectul ca să-ți asiguri cât mai multe apariții, și cum îți construiești și menții parteneriate de durată. Vom vorbi despre sinceritate și autenticitate, despre cum îți identifici elementele diferențiatoare și despre cum intri în contact cu oamenii care vor da vestea despre tine mai departe.
Cum să gândești concepte video și vizualuri relevante pentru brand-ul tău
Mișu Ionescu este specialist în cinematografie și a realizat atât scurtmetraje premiate, cât și proiecte comerciale. Practica sa de cineast și specialist în video continuă cu cercetările de doctorat în care abordează psihodinamica culorilor în cinematografie. Mișu ne va prezenta tehnicile de care trebuie să ținem cont ca un vizual sau un video să fie corecte, să aibă congruență și să spună concis povestea brand-ului.
Cum să gândești concepte video și vizualuri relevante pentru brand-ul tău
Mișu Ionescu este specialist în cinematografie și a realizat atât scurtmetraje premiate, cât și proiecte comerciale. Practica sa de cineast și specialist în video continuă cu cercetările de doctorat în care abordează psihodinamica culorilor în cinematografie. Mișu ne va prezenta tehnicile de care trebuie să ținem cont ca un vizual sau un video să fie corecte, să aibă congruență și să spună concis povestea brand-ului.
13.00 - 15.00
Cazare și prânz
15.00 – 16.30
Workshop creativitatea aplicată
16.30
Coffee break
17.00 – 19.30
Intrat în pâine cu Alain Gavriluțiu (brief, research, public țintă)
19.30 – 20.00
Timp liber
20.00
Networking câmpenesc by Măcelăria Ghiță
09.00 - 10.00
Mic dejun
10.00 – 13.00
Intrat în miez cu Alain Gavriluțiu (cum stabilești obiectivele unei campanii de comunicare, cum gândești o strategie, cum gândești un concept, cum îți faci creația)
13.00 – 14.00
Pauză de prânz
14.00 – 16.00
Workshop - Cum să gândești vizualuri și concepte video cu Mișu Ionescu
16.00 – 16.10
Pauză de hidratare
16.10 – 18.30
Workshop de social media cu Iunieta Sandu
18.30 – 19.30
Timp liber pentru drumeție
21.00
Foc de tabără și cină cu berbecuț la proțap
09.00 - 10.00
Mic dejun
10.00 – 12.00
Workshop - Strategii de PR cu Anca Spiridon
12.00 – 14.00
Concluzii și prezentare brief cu Alain Gavriluțiu
14.00 - 15.00
Pauza de masa
15.00
Plecarea spre București
- Freelanceri
- Antreprenori
- Solopreneur
- Buticuri de comunicare
- Cei care își doresc relații mai eficiente cu clienții, o comunicare mai bună, o manifestare mai eficientă a creativității și un flow mai rapid al proiectelor de comunicare și marketing.
- Cum să structurezi în etape un proiect de la zero
- Cum să oferi/ primești un brief
- Cum cauți adevăratul target
- Ce presupune să cunoști audiența
- Cum să înțelegi brand-ul în contextul pieței
- Metode de brainstorming de unul singur sau în echipă
- Cum îți dai seama că ai trecut de la creativitate la fantezie
- Cum să nu lași procesul de creativitate să-ți întârzie livrabilele
- Cum să creezi mesaje pentru publicul țintă
- Cum să gândești un concept creativ
- Cum să creezi strategii de comunicare
- Cum să diseminezi mesajul pe social media prin storytelling
- Cum să faci media pitching
- Cum să-ți gândești vizualurile și video-urile
- Poți alege plata integrală
- Poți alege plata în două rate (prima tranșă se achită până pe 10 iulie, a doua tranșă se achită până pe 27 iulie)
*banii se înapoiază în totalitate în cazuri de urgență (COVID 19);
PARTENERI
PARTENERI