fbpx
Între 31 iulie și 2 august te invităm la NO.MAD Outdoor Camp să descoperi cel mai înalt sat din România și să te bucuri de trei zile de cursuri practice ținute pe pajiște, networking în jurul focului de tabără și povești spuse pe dealurile verzi.
Prețul pornește de la 600 lei în funcție de opțiunea de cazare aleasă și include: cazare pentru 2 nopți, 3 mese pe zi și 6 workshop-uri. Rezervarea se face completând formularul de mai jos.

Ce se va întâmpla în tabără?

NO.MAD Outdoor Camp va fi o experiență ce te va ajuta să-ți regândești business-ul sau activitatea de freelancer, cursurile te vor trece prin toate etapele dezvoltării unui proiect, de la brief la creație și implementare. Toți participanții vor lucra de la început până la final în echipe, pe studii de caz reale ale antreprenorilor înscriși în Kind Market. Vei înțelege mai bine ce înseamnă o strategie, ce înseamnă un concept creativ, cum să faci storytelling pe social media, cum să-ți gândești vizualurile și conținutul video, cum să dezvolți un proiect de la zero.
Alain Gavrilutiu. jpeg
Alain Gavriluțiu
Senior Copywriter
Cum să gestionezi un proiect creativ, de la brief la livrare.
Alain Gavriluțiu, copywriter cu 15 ani experiență, va trece cu tine prin toate procesele mentale și creative ale unui proiect pe care îl iei de la zero. Vei avea la dispoziție nouă ore în care vei afla care sunt procesele prin care poți trece cu un proiect de marketing, din punct de vedere al creației, începem cu brief-ul și identificarea nevoilor, apoi vorbim de research și poziționare în contextul pieței, apoi de creație și trasarea strategiei, storytelling, fine tuning și prezentare.
Alain Gavrilutiu. jpeg
Alain Gavriluțiu
Senior Copywriter
Cum să gestionezi un proiect creativ, de la brief la livrare.
Alain Gavriluțiu, copywriter cu 15 ani experiență, va trece cu tine prin toate procesele mentale și creative ale unui proiect pe care îl iei de la zero. Vei avea la dispoziție nouă ore în care vei afla care sunt procesele prin care poți trece cu un proiect de marketing, din punct de vedere al creației, începem cu brief-ul și identificarea nevoilor, apoi vorbim de research și poziționare în contextul pieței, apoi de creație și trasarea strategiei, storytelling, fine tuning și prezentare.
Iunieta Sandu
Freelance Communication Specialist
Cum să scrii povești în social media
Iunieta este fondatoarea evenimentelor NO.MAD Talks. Are 9 ani de experiență în comunicare, șase ani în agenții, trei ani în freelancing. A publicat în Decât o Revistă, Revista de Povestiri, Radio Guerrilla, Dilema Veche și a lansat două e-book-uri, scrie povești de mai bine de cinci după ce a participat la un curs de creative writing a lui Iulian Tănase care a ajutat-o să-și descopere pasiunea pentru scris. A coordonat comunicarea pe social media atât pentru NO.MAD Talks, cât și pentru multinaționale, hub-uri, brand-uri medicale, filme, ONG-uri și evenimente.
Iunieta Sandu
Freelance Communication Specialist
Cum să scrii povești în social media
Iunieta este fondatoarea evenimentelor NO.MAD Talks. Are 9 ani de experiență în comunicare, șase ani în agenții, trei ani în freelancing. A publicat în Decât o Revistă, Revista de Povestiri, Radio Guerrilla, Dilema Veche și a lansat două e-book-uri, scrie povești de mai bine de cinci după ce a participat la un curs de creative writing a lui Iulian Tănase care a ajutat-o să-și descopere pasiunea pentru scris. A coordonat comunicarea pe social media atât pentru NO.MAD Talks, cât și pentru multinaționale, hub-uri, brand-uri medicale, filme, ONG-uri și evenimente.
Anca spiridon
Anca Spiridon
Freelance PR
Cum îți pitchuiești povestea în presă, pentru a ajunge la publicul tău
Anca Spiridon, de 8 ani PR, îți va explica despre cum poate ajunge povestea ta în presa relevantă, cum să îți prezinți proiectul ca să-ți asiguri cât mai multe apariții, și cum îți construiești și menții parteneriate de durată. Vom vorbi despre sinceritate și autenticitate, despre cum îți identifici elementele diferențiatoare și despre cum intri în contact cu oamenii care vor da vestea despre tine mai departe.
Anca spiridon
Anca Spiridon
Freelance PR
Cum îți pitchuiești povestea în presă, pentru a ajunge la publicul tău
Anca Spiridon, de 8 ani PR, îți va explica despre cum poate ajunge povestea ta în presa relevantă, cum să îți prezinți proiectul ca să-ți asiguri cât mai multe apariții, și cum îți construiești și menții parteneriate de durată. Vom vorbi despre sinceritate și autenticitate, despre cum îți identifici elementele diferențiatoare și despre cum intri în contact cu oamenii care vor da vestea despre tine mai departe.
Mișu Ionescu
Specialist Cinematografie
Cum să gândești concepte video și vizualuri relevante pentru brand-ul tău
Mișu Ionescu este specialist în cinematografie și a realizat atât scurtmetraje premiate, cât și proiecte comerciale. Practica sa de cineast și specialist în video continuă cu cercetările de doctorat în care abordează psihodinamica culorilor în cinematografie. Mișu ne va prezenta tehnicile de care trebuie să ținem cont ca un vizual sau un video să fie corecte, să aibă congruență și să spună concis povestea brand-ului.
Misu Ionescu
Misu Ionescu
Mișu Ionescu
Specialist Cinematografie
Cum să gândești concepte video și vizualuri relevante pentru brand-ul tău
Mișu Ionescu este specialist în cinematografie și a realizat atât scurtmetraje premiate, cât și proiecte comerciale. Practica sa de cineast și specialist în video continuă cu cercetările de doctorat în care abordează psihodinamica culorilor în cinematografie. Mișu ne va prezenta tehnicile de care trebuie să ținem cont ca un vizual sau un video să fie corecte, să aibă congruență și să spună concis povestea brand-ului.
PROGRAM
Plecăm vineri dimineața din București și ajungem vineri la prânz în satul Ciocanu, dacă drumul nu e aglomerat în maxim trei ore vei simți aer de munte. Doamna Lili și domnul Radu, gazdele noastre, te vor aștepta cu un prânz delicios pregătit de ei la soba din bucătăria de vară.

13.00 - 15.00

Cazare și prânz

15.00 – 16.30

Workshop creativitatea aplicată

16.30

Coffee break

17.00 – 19.30

Intrat în pâine cu Alain Gavriluțiu (brief, research, public țintă)

19.30 – 20.00

Timp liber

20.00

Networking câmpenesc by Măcelăria Ghiță

09.00 - 10.00

Mic dejun

10.00 – 13.00

Intrat în miez cu Alain Gavriluțiu (cum stabilești obiectivele unei campanii de comunicare, cum gândești o strategie, cum gândești un concept, cum îți faci creația)

13.00 – 14.00

Pauză de prânz

14.00 – 16.00

Workshop - Cum să gândești vizualuri și concepte video cu Mișu Ionescu

16.00 – 16.10

Pauză de hidratare

16.10 – 18.30

Workshop de social media cu Iunieta Sandu

18.30 – 19.30

Timp liber pentru drumeție

21.00

Foc de tabără și cină cu berbecuț la proțap

09.00 - 10.00

Mic dejun

10.00 – 12.00

Workshop - Strategii de PR cu Anca Spiridon

12.00 – 14.00

Concluzii și prezentare brief cu Alain Gavriluțiu

14.00 - 15.00

Pauza de masa

15.00

Plecarea spre București
Cui i se adresează tabăra? 
  • Freelanceri
  • Antreprenori
  • Solopreneur 
  • Buticuri de comunicare
  • Cei care își doresc relații mai eficiente cu clienții, o comunicare mai bună, o manifestare mai eficientă a creativității și un flow mai rapid al proiectelor de comunicare și marketing.
Ce vei învăta? 
  • Cum să structurezi în etape un proiect de la zero
  • Cum să oferi/ primești un brief 
  • Cum cauți adevăratul target 
  • Ce presupune să cunoști audiența 
  • Cum să înțelegi brand-ul în contextul pieței
  • Metode de brainstorming de unul singur sau în echipă
  • Cum îți dai seama că ai trecut de la creativitate la fantezie
  • Cum să nu lași procesul de creativitate să-ți întârzie livrabilele 
  • Cum să creezi mesaje pentru publicul țintă 
  • Cum să gândești un concept creativ 
  • Cum să creezi strategii de comunicare
  • Cum să diseminezi mesajul pe social media prin storytelling 
  • Cum să faci media pitching 
  • Cum să-ți gândești vizualurile și video-urile 
Înscrie-te acum! 
Completează formularul de mai jos și lasă-ne datele tale de facturare. În 24 de ore revenim cu factura, în funcție de opțiunile tale de cazare și plată. 

  1. Poți alege plata integrală
  2. Poți alege plata în două rate (prima tranșă se achită până pe 10 iulie, a doua tranșă se achită până pe 27 iulie)

*banii se înapoiază în totalitate în cazuri de urgență (COVID 19);

 

1. Nume și prenume

*(este nevoie de o singură completare, cu toate numele, dacă alegi să facturezi pentru mai multe persoane pe aceeași firmă)

2. Date firmă
3. Tipul de plată
4. Tipul de cameră
5. Ai nevoie de transport?
6. Ai alergii sau specificații alimentare de care trebuie să ținem cont?
7. Alte gânduri sau întrebări la care ai nevoie de răspuns?
8. Adresă e-mail
Ma abonez la newsletter

PARTENERI

PARTENERI