Cum ajută Kind Market antreprenorii locali? 4 direcții
Am intrat în două săptămână de când am lansat #KindMarket, platforma de barter între frelancerii din comunitatea NO.MAD Talks și antreprenorii locali. Recunoaștem că ne-a fost ușor să ajungem într-o săptămână la peste 120 de freelanceri înscriși, însă greul a fost ca inițiativa noastră să ajungă la business-uri cu produse. De ce? Pentru că încă nu ne cunosc, nu petrec atât de mult timp pe internet sau în bula noastră și atunci vestea lansării KindMarket probabil nu a ajuns la ei sau a ajuns mai greu. Dar, ne-am mobilizat și am început să mergem noi înspre ei, pentru că în esență ideea KindMarket este destinată producătorilor locali. Credem că un sfat sau o direcție de comunicare corectă poate ajuta business-ul să se lanseze cu dreptul sau poate scoate un business dintr-o perioadă de criză. Acest articol este dedicat producătorilor locali, antreprenorilor la început de drum care au nevoie de comunicare, social media, marketing, campanii de ads și nu au încă bani să plătească un specialist. Ei bine, când nu ai bani dar ai nevoie de oameni buni poți să plătești prin produse.
Cum ajută KindMarket antreprenorii locali?
Acces rapid și gratuit la o masă de specialiști Freelancerii sunt specialiști în domeniul lor. Poate că fee-urile lor sunt mai mici ca ale agențiilor, dar asta nu înseamnă că livrează mai slab, ci din contră. Livrează la timp, sunt creativi și foarte buni pe nișa lor, altfel cum și-ar permite să nu fie angajați, cum ar face bani pentru plata facturilor sau pentru taxe? Și, în plus, freelancerii înscriși în KindMarket fac parte din comunitatea NO.MAD Talks, adică îi cunoaștem după nume, știm proiectele în care s-au implicat și rezultatele pe care le-au avut. Doar completând formularul KindMarket și intrând în comunitate ai acces la peste 120 de freelanceri, deci 120 de posibilități de colaborare, 120 de oameni care te pot ajuta cu strategii de comunicare, social media, fotografie, video sau pot scrie pe blog despre produsele tale.
Posibilitatea de a testa idei fără riscuri financiare Poate că ai avut sau ai primit multe idei de promovare, dar nu te-au convins în totalitate cât să le implementezi. Sau, dacă te-au convins, ți-au depășit cu mult bugetul și nu ți-ai permis. Ei bine, gândește-te că de data asta poți testa la infinit idei de promovare pe care să le plătești doar cu produsele tale, adică aproape spre zero riscuri financiare.
Posibilitatea de a promova produsele într-o comunitate activă Comunitatea NO.MAD Talks are peste 5000 de freelanceri, 1200 de abonați la newsletter, 2800 de oameni care urmăresc pagina de Facebook și 900 de oameni pe grupul de Facebook – Freelanceri NO.MAD Talks. Odată ce ai listat produsele tale vor ajunge și la comunitatea noastră. Vom scrie articole pe blog despre produsele tale, vom posta pe grup și în newsletter. De ce? Este felul nostru de a susține economia locală în perioadă de criză și de a apropia cele două pături, freelancerii și producătorii locali.
Advertising prin sampling Poate că la începutul business-ului te-ai gândit să le oferi prietenilor tăi produse la test pentru feedback. O parte ți-au spus părerea lor, o parte au tăcut, o parte s-au făcut că plouă. În KindMarket poți să-ți faci oricând promovarea prin sampling, le oferi produsele tale bloggerilor înscriși în platformă, iar ei vor scrie articole pe blog despre ele.
Până acum avem peste 40 de producători locali înscriși, dar primim zilnic noi înregistrări în platformă, atât din partea freelancerilor, cât și a business-urilor. De exemplu Sunday Bites oferă unt de arahide pentru articole pe blog, Happy Friday oferă haine de designer pentru strategie de comunicare, Măcelăria Ghiță oferă coșuri cu preparate din carne pentru articole pe blog, Casa de Vacanță Domestic oferă un weekend de cazare pentru direcții în strategie de social media, Flip Flop Bistroteca oferă două meniuri de burgeri pentru un video. Tu ce poți să oferi și ce ai nevoie? Completează formularul și alătură-te comunității KindMarket.