Participă la singurul workshop din România unde îți creezi o strategie de comunicare online de la zero, pe care o poți aplica la finalul workshop-ului. Trecem împreună prin toate etapele de construcție ale unei strategii, primești feedback direct și obții resurse și unelte care te vor ajuta și când comunici alte brand-uri.
Joi, 16 martie (orele 15.00 – 20.00)
Introducere
- Ce înseamnă o strategie de comunicare online
- Cum ar trebui să ne raportăm la comunicare online
- Ce își doresc consumatorii și cum comunică brand-urile
Etapa 1 din construcția unei strategii
- Misiunea brand-ului
- Obiective de marketing / comunicare / percepție
- Profilarea audienței
- Direcțiile strategie ale brand-ului
- Stabilire obiective și KPI’s
Vineri, 17 martie (orele 15.00 – 20.00)
Etapa 2 din construcția unei strategii:
- Vocea brand-ului
- Mesajele brand-ului
- Alegerea canelelor de comunicare
- Plan editorial
Etapa 3 din construcția unei strategii:
- 3 tehnici de scris pentru conținut clar
- Crearea unei campanii de comunicare online
- Prezentare strategie și concluzii
Cui i se adresează workshop-ul intensiv de comunicare online:
- Antreprenorilor care vor să comunice clar și cu intenție pe social media
- Freelancerilor care vor să învețe cum să creeze strategii de comunicare online pentru clienții lor
- Oamenilor din companii care vor să-și creeze singuri strategia de comunicare online
Fiecare participant va primi gratuit și template-ul de strategie interactiv, disponibil și la vânzare aici.
*După înregistrare vei primi pe e-mail un chestionar pe care să-l completezi cu detalii despre brand-ul tău.
Money Back Guarantee
Dacă nu ești mulțumit de workshop primești 100% banii înapoi. Ai cinci zile la dispoziție la finalul workshop-ului să ne scrii, iar dacă crezi că nu ai primit ce ți-am promis, returnăm toți banii înapoi.