-
Antreprenorilor care vor să comunice clar și cu intenție pe social media
-
Freelancerilor care vor să învețe cum să creeze strategii de comunicare online pentru clienții lor
-
Oamenilor din companii care vor să-și creeze singuri strategia de comunicare online
Între 16 și 17 martie te învăț cum să construiești o strategie de comunicare online de la zero. După două zile de curs vei avea o strategie de comunicare creată de tine pentru business-ul tău.
Trecem împreună prin:
- Misiune
- Obiective de marketing / comunicare și business
- Profilarea audienței
- Direcții strategice ale brand-ului
- Mesajele brand-ului
- Vocea brand-ului
- Plini editoriali și plan editorial
- 3 tehnici de storytelling care te ajută să scrii mai bine în social media
- Cum să gândești o campanie de comunicare de la zero
Participă la singurul workshop din România unde îți creezi o strategie de comunicare online de la zero, pe care o poți aplica la finalul workshop-ului. Trecem împreună prin toate etapele de construcție ale unei strategii, primești feedback direct și obții resurse și unelte care te vor ajuta și când comunici alte brand-uri.
Joi
[orele 15.00 – 20.00]
Joi, 16 martie
Introducere
Ce înseamnă o strategie de comunicare online
Cum ar trebui să ne raportăm la comunicare online
Ce își doresc consumatorii și cum comunică brand-urile
Etapa 1 din constructia unei strategii
Misiunea brand-ului
Obiective de marketing / comunicare / percepție
Profilarea audienței
Direcțiile strategie ale brand-ului
Stabilire obiective și KPI’s
Vineri
[orele 15.00 – 20.00]
Vineri, 17 martie
Etapa 2 din constructia unei strategii:
Vocea brand-ului
Mesajele brand-ului
Alegerea canelelor de comunicare
Plan editorial
Etapa 3 din constructia unei strategii:
3 tehnici de scris pentru conținut clar
Crearea unei campanii de comunicare online
Prezentare strategie și concluzii
Iunieta Sandu
[despre mine]
Communication Specialist & NO.MAD Founder
Iunieta este specialist în comunicare cu mai bine de zece ani experiență, cariera ei a început în agenții de PR și a continuat în freelancing având clienți importanți în zona de strategie, organizare de evenimente și concepte creative. De un an a început să susțină workshop-uri și cursuri despre lucrurile care o pasionează și, spune ea, i-au schimbat viața: work remote, freelancing și comunicare.
Iunieta Sandu
[despre mine]
Freelance Communication Specialist
Iunieta este specialist în comunicare cu mai bine de zece ani experiență, cariera ei a început în agenții de PR și a continuat în freelancing având clienți importanți în zona de strategie, organizare de evenimente și concepte creative. De un an a început să susțină workshop-uri și cursuri despre lucrurile care o pasionează și, spune ea, i-au schimbat viața: work remote, freelancing și comunicare.
Pentru cine este
Cui i se adresează workshop-ul intensiv de comunicare online:
Numara fiecare secunda pana la eveniment
+ Gratis
Template-ul de Strategie Interactiv
590 Lei
Fiecare participant va primi gratuit și template-ul de strategie interactiv, disponibil și la vânzare aici.
- Conturezi o strategie clară de comunicare online pentru brand-ul tău indiferent de mărime;
- Stabilești fundația brand-ului: scrii misiunea brand-ului, creezi analiza SWOT, PEST și identifici audiența potrivită pentru brand-ul tău;
- Stabilești obiectivele și KPI’s pentru brand-ul tău;
- Stabilești direcțiile strategice;
- Creezi un timeline clar și un plan editorial;
- Alegi cu intenție canalele de comunicare online și stabilești vocea brand-ului pentru fiecare canal;
- Identifici plionii editoriali pe fiecare canal;
- Creezi un Planning Matrix pe care să-l urmărești la implementare.
- Antreprenorilor care vor să înțeleagă ce presupune o strategie de comunicare
- Companiilor mici – mijlocii care vor să folosească template-ul pentru o comunicare mai eficientă și centrată pe nevoile publicului;
- Oamenilor de comunicare care au nevoie de structură și claritate
- Freelancerilor care vor să învețe să creeze strategii de comunicare și să le livreze clienților o strategie relevantă
- Freelanceri Specialiști în Comunicare
- Profesioniști în Marketing / Comunicare
- Antreprenori care au experiență în marketing / comunicare
- Manageri de marketing din companii
- Oameni de agenție care vor să folosească template-ul pentru clienți
- Directori de comunicare din companii care vor să-și refacă strategia de comunicare
TESTIMONAILS
Ce zic participantii
Nu mi s-a mai întâmplat niciodată să nu vreau pauză. Înainte, la toate cursurile, abia așteptam pauza de țigară
Mi-a plăcut mult cum ai predat. Știi să dai feedback și să asculți.
Template-ul a fost cel mai tare! Și starea de spirit pe care o transmiți. Cred ca aș putea să te ascult ore în șir..
Dintre toate cursurile pe care le-am făcut asta a fost cel mai practic, pe concret