-
Antreprenorilor care vor să comunice clar și cu intenție pe social media
-
Freelancerilor care vor să învețe cum să creeze strategii de comunicare online pentru clienții lor
-
Oamenilor din companii care vor să-și creeze singuri strategia de comunicare online
Între 16 și 17 martie te învăț cum să construiești o strategie de comunicare online de la zero. După două zile de curs vei avea o strategie de comunicare creată de tine pentru business-ul tău.
- Misiune
- Obiective de marketing / comunicare și business
- Profilarea audienței
- Direcții strategice ale brand-ului
- Mesajele brand-ului
- Vocea brand-ului
- Plini editoriali și plan editorial
- 3 tehnici de storytelling care te ajută să scrii mai bine în social media
- Cum să gândești o campanie de comunicare de la zero
Introducere
Etapa 1 din constructia unei strategii
Etapa 2 din constructia unei strategii:
Etapa 3 din constructia unei strategii:
Iunieta este specialist în comunicare cu mai bine de zece ani experiență, cariera ei a început în agenții de PR și a continuat în freelancing având clienți importanți în zona de strategie, organizare de evenimente și concepte creative. De un an a început să susțină workshop-uri și cursuri despre lucrurile care o pasionează și, spune ea, i-au schimbat viața: work remote, freelancing și comunicare.
Iunieta este specialist în comunicare cu mai bine de zece ani experiență, cariera ei a început în agenții de PR și a continuat în freelancing având clienți importanți în zona de strategie, organizare de evenimente și concepte creative. De un an a început să susțină workshop-uri și cursuri despre lucrurile care o pasionează și, spune ea, i-au schimbat viața: work remote, freelancing și comunicare.
Numara fiecare secunda pana la eveniment
590 Lei
Fiecare participant va primi gratuit și template-ul de strategie interactiv, disponibil și la vânzare aici.
- Conturezi o strategie clară de comunicare online pentru brand-ul tău indiferent de mărime;
- Stabilești fundația brand-ului: scrii misiunea brand-ului, creezi analiza SWOT, PEST și identifici audiența potrivită pentru brand-ul tău;
- Stabilești obiectivele și KPI’s pentru brand-ul tău;
- Stabilești direcțiile strategice;
- Creezi un timeline clar și un plan editorial;
- Alegi cu intenție canalele de comunicare online și stabilești vocea brand-ului pentru fiecare canal;
- Identifici plionii editoriali pe fiecare canal;
- Creezi un Planning Matrix pe care să-l urmărești la implementare.
- Antreprenorilor care vor să înțeleagă ce presupune o strategie de comunicare
- Companiilor mici – mijlocii care vor să folosească template-ul pentru o comunicare mai eficientă și centrată pe nevoile publicului;
- Oamenilor de comunicare care au nevoie de structură și claritate
- Freelancerilor care vor să învețe să creeze strategii de comunicare și să le livreze clienților o strategie relevantă
- Freelanceri Specialiști în Comunicare
- Profesioniști în Marketing / Comunicare
- Antreprenori care au experiență în marketing / comunicare
- Manageri de marketing din companii
- Oameni de agenție care vor să folosească template-ul pentru clienți
- Directori de comunicare din companii care vor să-și refacă strategia de comunicare