fbpx

Între 16 și 17 martie te învăț cum să construiești o strategie de comunicare online de la zero. După două zile de curs vei avea o strategie de comunicare creată de tine pentru business-ul tău.

Trecem împreună prin: 

  1.  Misiune 
  2.  Obiective de marketing / comunicare și business
  3.  Profilarea audienței
  4.  Direcții strategice ale brand-ului 
  5.  Mesajele brand-ului 
  6.  Vocea brand-ului
  7.  Plini editoriali și plan editorial
  8.  3 tehnici de storytelling care te ajută să scrii mai bine în social media 
  9.  Cum să gândești o campanie de comunicare de la zero
Participă la singurul workshop din România unde îți creezi o strategie de comunicare online de la zero, pe care o poți aplica la finalul workshop-ului. Trecem împreună prin toate etapele de construcție ale unei strategii, primești feedback direct și obții resurse și unelte care te vor ajuta și când comunici alte brand-uri.
Joi
[orele 15.00 – 20.00]
Joi, 16 martie

Introducere

Ce înseamnă o strategie de comunicare online

Cum ar trebui să ne raportăm la comunicare online

Ce își doresc consumatorii și cum comunică brand-urile

Etapa 1 din constructia unei strategii

Misiunea brand-ului

Obiective de marketing / comunicare / percepție

Profilarea audienței

Direcțiile strategie ale brand-ului

Stabilire obiective și KPI’s
Vineri
[orele 15.00 – 20.00]
Vineri, 17 martie

Etapa 2 din constructia unei strategii:

Vocea brand-ului

Mesajele brand-ului

Alegerea canelelor de comunicare

Plan editorial

Etapa 3 din constructia unei strategii:

3 tehnici de scris pentru conținut clar

Crearea unei campanii de comunicare online

Prezentare strategie și concluzii
Iunieta Sandu
[despre mine]
Communication Specialist & NO.MAD Founder
Iunieta este specialist în comunicare cu mai bine de zece ani experiență, cariera ei a început în agenții de PR și a continuat în freelancing având clienți importanți în zona de strategie, organizare de evenimente și concepte creative. De un an a început să susțină workshop-uri și cursuri despre lucrurile care o pasionează și, spune ea, i-au schimbat viața: work remote, freelancing și comunicare.
iun288972513_10160884621384271_2473472582122814259_n
iun288972513_10160884621384271_2473472582122814259_n
Iunieta Sandu
[despre mine]
Freelance Communication Specialist
Iunieta este specialist în comunicare cu mai bine de zece ani experiență, cariera ei a început în agenții de PR și a continuat în freelancing având clienți importanți în zona de strategie, organizare de evenimente și concepte creative. De un an a început să susțină workshop-uri și cursuri despre lucrurile care o pasionează și, spune ea, i-au schimbat viața: work remote, freelancing și comunicare.
Pentru cine este
Cui i se adresează workshop-ul intensiv de comunicare online:
  • Antreprenorilor care vor să comunice clar și cu intenție pe social media 
  • Freelancerilor care vor să învețe cum să creeze strategii de comunicare online pentru clienții lor
  • Oamenilor din companii care vor să-și creeze singuri strategia de comunicare online 

Numara fiecare secunda pana la eveniment

+ Gratis
Template-ul de Strategie Interactiv

590 Lei

Fiecare participant va primi gratuit și template-ul de strategie interactiv, disponibil și la vânzare aici.
  1. Conturezi o strategie clară de comunicare online pentru brand-ul tău indiferent de mărime;
  2. Stabilești fundația brand-ului: scrii misiunea brand-ului, creezi analiza SWOT, PEST și identifici audiența potrivită pentru brand-ul tău;
  3. Stabilești obiectivele și KPI’s pentru brand-ul tău;
  4. Stabilești direcțiile strategice;
  5. Creezi un timeline clar și un plan editorial;
  6. Alegi cu intenție canalele de comunicare online și stabilești vocea brand-ului pentru fiecare canal;
  7. Identifici plionii editoriali pe fiecare canal;
  8. Creezi un Planning Matrix pe care să-l urmărești la implementare.
  • Antreprenorilor care vor să înțeleagă ce presupune o strategie de comunicare
  • Companiilor mici – mijlocii care vor să folosească template-ul pentru o comunicare mai eficientă și centrată pe nevoile publicului;
  • Oamenilor de comunicare care au nevoie de structură și claritate
  • Freelancerilor care vor să învețe să creeze strategii de comunicare și să le livreze clienților o strategie relevantă
  • Freelanceri Specialiști în Comunicare
  • Profesioniști în Marketing / Comunicare
  • Antreprenori care au experiență în marketing / comunicare
  • Manageri de marketing din companii
  • Oameni de agenție care vor să folosească template-ul pentru clienți
  • Directori de comunicare din companii care vor să-și refacă strategia de comunicare
TESTIMONAILS
Ce zic participantii

Dacă nu ești mulțumit de workshop primești 100% banii înapoi. Ai cinci zile la dispoziție la finalul workshop-ului să ne scrii, iar dacă crezi că nu ai primit ce ți-am promis, returnăm toți banii înapoi.